Szilárd tanácsok, hogy a legtöbbet hozza ki a webshop cikk kockázatából

Az egyetlen különbség Ön és egy online marketing szakértő között a tapasztalat. Ezt idővel és a megfelelő információkkal megszerezheti, ezért soha ne gondolja, hogy nem lehet sikeres online. Használja ezeket a webshop cikk tippeket, hogy megtanulja, hogyan lehet hatékonyan és eredményesen, forgalmat irányítani a termékeire.

Tartson fenn egy e-mail hírlevelet, és szerezzen feliratkozókat a weboldalán. Egy e-mail hírlevél lehetővé teszi, hogy rendszeresen hozzáférjen a leendő ügyfelek e-mail postaládájába. Még csak el sem kell menniük a weboldalára ahhoz, hogy hírlevéllel elérje őket. Adjon nekik nagyszerű információkat, és fejezze be egy linkkel, meg fogják látogatni.

Amikor az Ön által értékesített termékekről ír, tegye félre a kulcsszavakat, és csak a törvényes leírásra törekedjen. SEO célokból mindig megjelölheti az oldalt egy kulcsszóval, de az ügyfelei valódi információkat szeretnének olvasni a termékről. Tudniuk kell, hogy megéri-e megvenni, és egy rosszul megírt, kulcsszavakkal teletűzdelt, rossz cikk láttán el fognak fordulni.

Csak az olvasóknak írjon. Bár a webshop cikk nagy része a keresőmotorok és a cikkadatbázisok számára való vonzóvá tétel, ha a cikkeit nekik írja, elveszítve az olvasókat. Ezeknek az olvasóknak az elvesztése valójában lejjebb helyezi a keresőmotorok listáin, lényegében az eredeti szándékaival ellentétes hatást érve el.

Vonzza be az olvasóit egy kérdés feltevésével. A címben használt kérdő szavakkal gyorsan megragadhatja valakinek a figyelmét. Tartsa fenn a figyelmüket azzal, hogy megpróbálja teljes mértékben megválaszolni az előzőleg feltett kérdést, különben a végén néhány frusztrált olvasóhoz juthat, akik jobb válaszért máshová fordulnak.

A webshop cikk-kampány expozíciójának növelésének egyik módja a vendégbloggerként való megjelenés biztosítása. Ilyenkor megkérdez egy, a saját területhez tartozó bloggert, hogy közölhetsz-e cikket a blogjukon. Ahhoz, hogy ezt megpróbálhassa, meg kell szereznie a szakértelem és a megbízhatóság hírnevét. Ha vendégbloggeri helyet kap, a cikkei sok új olvasóhoz jut el.

Ne használjon hosszú, elkalandozó mondatokat és sűrű bekezdéseket a cikkeiben. Az olvasók elfordulnak, ha hosszú szövegtömbökkel szembesülnek. Bontsa cikkét rövid, ütős, legfeljebb öt soros bekezdésekre. Tartsa a mondatokat rövidnek és egyenesnek, hogy a cikkei könnyen követhetőek legyenek.

Cikke címadásakor ügyeljen arra, hogy a cikk címe meggyőző legyen az olvasók számára. Ügyeljen arra, hogy a kulcsszavai szerepeljenek a címben, de a címnek is ki kell tűnnie az olvasók számára. Ha a címlap nem vonzó, senki sem fogja elolvasni, amit írt. Éreztesse az olvasókkal, hogy el kell olvasniuk a cikkeit.

A webshop cikk területén kezdőknek érdemes elkerülniük azt a tendenciát, hogy túl gyorsan építsék ki a visszahivatkozási hálózatukat. A keresőmotorok, és különösen a Google, úgy finomították algoritmusaikat, hogy hónapról hónapra felismerjék az erősen felfújt linkaktivitással rendelkező oldalakat. Ahelyett, hogy emelkednének a Google rangsorában, ezeket az oldalakat agresszív tevékenységük miatt büntetik, és eltűnnek a szemünk elől. A szakértők azt javasolják, hogy egy mérsékelt ütemű, mondjuk 15%-os növekedés a bejövő linkekben havonta segít a folyamatos növekedésben, miközben megóvja Önt a bajtól.

Vegyen részt annyi fórumon, amennyire ideje van. Ha úgy gondolja, hogy nincs rá idő, akkor is szakítson rá időt. Rengeteg dolgot fog kapni arról, hogy mi érdekli az embereket, és ez segíteni fog abban, hogy megtalálja azokat az információkat, amelyeket a marketingcikkeibe be kell építenie.

Amint tudja, hogyan lehet forgalmat irányítani az Ön által kiválasztott webhelyekre, elkezdi felismerni, hogyan lehet mikrogazdálkodni és hogyan lehet racionalizálni az egész folyamatot. Az itt megadott tippek használatával növelheti a termelékenységét, és elkezdhet profitot termelni az online marketing üzletágban, függetlenül attól, hogy mit forgalmaz.