A cikkmarketing öröme: Tippek és tanácsok

Ha nincs sok tapasztalatod a cikkmarketinggel kapcsolatban, akkor elsőre kissé zavaros lehet. Ha azonban hasznosítani tudod az ebben a cikkben található tippeket, látni fogod, hogyan működik a cikkmarketing, hogyan dolgozhatsz vele, és hogyan működhet számodra. A folyamatnak számos különböző eleme van, amelyek mindegyikét jobban meg fogod érteni ezzel az útmutatóval.

Tanulj meg jól írni. Az olvasók minőségi tartalmat akarnak, és ha a véleményeid és cikkeid tele vannak nyelvtani és helyesírási hibákkal, akkor nem fognak komolyan venni. Győződj meg róla, hogy ennek megfelelően szerkeszted, és megfelelő formátumban adod át az olvasóidnak a szükséges információkat. Az eladások növekedni fognak, ha webhelyed jól megírt és jól formázott.

Ne hamisíts! Ha véleményt írsz egy termékről, először teszteld le. Az olvasók meg fogják tudni mondani, hogy hazudsz, és ha nem tudnak, akkor biztosan tudni fogják, ha az ő tapasztalataik nem hasonlítanak a tiédhez. Ha nem vagy őszinte, elveszíted a vásárlókat, akikért olyan keményen megdolgoztál.

A cikkmarketing nagyon hatékony módja lehet annak, hogy forgalmat irányítson a vállalkozásodhoz, de soha ne próbálkozz silány technikákkal, például automatizált cikkírókkal. Ezek a szoftverprogramok borzalmas munkát végeznek, ami miatt a legtöbb cikk könyvtárból gyorsan kidobnak. Csináld magad, vagy szervezd ki, de soha ne automatizáld a folyamatot.

Tudd meg, hogy az emberek milyen témákra keresnek rá a legtöbbet. Ezek azok a témák, amelyekkel valószínűleg a legtöbb olvasót szerezheted, ezért próbálj meg olyan gyakran keresett témát találni, amely a te résedbe is beleillik. Ügyelj arra, hogy a címben szerepeljenek a kulcsszavak, hogy a cikked megjelenjen, ha valaki rákeres.

Hozz létre egy offsite könyvtárat. Ha létrehozod a saját személyes könyvtáradat a cikkeidből, az egy újabb módszert teremt arra, hogy az emberek könnyen keresni és megtalálni tudjanak téged. Alapvetően egy egyablakos listát ad nekik mindenről, amit írtál, és az összes helyről, ahol a cikkeid megtalálhatók. Ez különösen hasznos egy portfólió létrehozásakor.

Fontos, hogy ragaszkodj a kért témához. Sok webhely nem akar olyan cikket használni, amely egy teljesen más cikkről szól. Ha nem vagy biztos abban, hogy mit írj egy adott témáról, bármikor kérhetsz további információt a kérvényezőtől.

Használd ki a szerzői forrásdobozt, vagy használd a cikk végén a webhelyre visszautaló linkeket. Ezeken a területeken az önreklámozásra kell összpontosítani. Próbálj meg legalább 1-2 linket elhelyezni ezeken a területeken. Ezek "cselekvésre való felhívást" jelentenek az olvasók számára, hogy további információkat találjanak.

Az ebben a cikkben kapott tanácsok segítségével jobb képet kell kapnod arról, hogy mi a cikkmarketing, és hogyan befolyásolhatja vállalkozás marketingjét, különösen online. A folyamathoz időre és erőfeszítésre van szükség, valamint arra, hogy tisztában legyél azzal, hogyan és honnan szerezd be a megfelelő cikkeket a marketingvállalkozáshoz.