A legfontosabb tippek és technikák a vállalkozás hírnevének hatékony kezeléséhez

A vállalkozások a lehető legjobb hírnév megőrzésére törekszenek. Amikor a vállalkozását irányítja, elég könnyű hibát elkövetni a nyilvánosság előtt. Lehet, hogy rossz kritika van az interneten, vagy más pletyka repül. Ha jól látja, mindig több lesz a gyűlölet, de a hírnév kezelése fontos. Olvassa tovább, hogy megtudjon róla egy-két dolgot.

Ügyeljen arra, hogy jó hírneve továbbra is erős maradjon, ha egy elégedetlen ügyfelet szeretne megnyerni. Az ügyfél rossz tapasztalatainak javításán végzett munka megmutatja számukra, hogy az elégedettségük számít. Ez még előnyösebb, ha képes online megtenni. Az ügyféltársak tanúi lesznek a boldogtalan ügyfélre adott válaszának, és hajlandóságot mutatnak arra, hogy bízzanak benned az úton.

Próbálja meg használni a közösségi hálózatot, például a LinkedIn, hogy segítsen a hírnevének kezelésében. Ez a közösségi hálózat valamivel magasabb rangú lehet, mint a többi. A B2B vállalatok számára is fontos eszköz. Sokan ugyanis szeretik a LinkedIn-en keresni a szakmai szolgáltatásokat a keresők helyett.

Rendeljen portfóliót olyan webhelyekről, amelyeket optimalizálhat a keresőmotorokkal. Természetesnek tűnik, ha megpróbálja az üzleti webhelyet a vállalkozás nevének első számú keresési listájává tenni, ha keresési lekérdezésként használják. Ezzel azonban ne álljon meg. Próbáljon meg úgy lenni, hogy tíz üzleti weboldala a márkanév első tíz találatává váljon. Blokkoljon mindenkit.

Amikor az emberek időt szakítanak arra, hogy valamit mondjanak a vállalkozásáról, fontos, hogy elég udvarias legyen a válaszadásra. Bár nagyon elfoglalt ember lehetsz, ez megmutatja a hallgatóságodnak, hogy valóban törődsz velük és a mondanivalójukkal. Ez létfontosságú, ha stabil vevőkört szeretne fenntartani.

Amikor beszél a közönségével, győződjön meg róla, hogy ezt beszélgetési hangnemben teszi. Az embereknek nem tetszik az az ötlet, hogy a cégtulajdonosok mindig a marketingben gondolkodnak velük. Bár eladni akar, soha nem szabad úgy éreznie az ügyfeleket, hogy ez az egyetlen gondja.

Ha bárki ötleteit felhasználni kívánja, mindig ügyeljen rá, hogy ezt elismerje. Odakint mindenki tanulhat egy keveset másoktól, így a kellő elismerés megmutatja az embereknek, hogy nem gondolja, hogy ezen felül áll. Ez nagyszerű módja a tisztelet megszerzésének.

Ha vállalkozása olyan besorolási webhelyen szerepel, amely lehetővé teszi a vállalkozások tulajdonosainak a válaszadást, győződjön meg róla, hogy kihasználta ezt. Akár a visszajelzés, akár jó vagy rossz, válaszoljon rá. Köszönöm azoknak az embereknek, akiknek nincs más dolguk, csak dicséret, és ajánlanak valamit az elégedetleneknek.

A vállalat negatív online tartalmának ellensúlyozásához vegye fel a kapcsolatot az alkotójával. Ha bármikor van negatív tartalom, amikor keresést végez a vállalatán, próbálja meg a lehető leghamarabb kapcsolatba lépni az ellenőr, blogger vagy bárki mással. Kérdezd meg tőlük, tehet-e valamit, hogy megváltoztassa a negatív hangulatukat pozitívra. Ha nem hajlandók erre, írjon egy megjegyzést (ha lehetséges) a történet oldalán.

Tartsa nyitva a szemét és a fülét az online közösségi hálózatokon. Sokan megvitatják a vállalatokat ezeken az oldalakon. Amikor egy kis időt tölt a közösségi média figyelemmel kísérésével, gyorsan elkaphatja a vállalatával kapcsolatos negatív észrevételeket, és gyorsan megvalósíthatja a hatékony kárelhárítást. Ez megakadályozza a vállalkozás hírnevének további károsodását.

A hiteles és megbízható üzleti imázs fenntartása rendkívül fontos a növekedés szempontjából. Nem terjeszkedhet, ha csalódást okoz az ügyfeleknek vagy távol tartja őket attól, hogy nem megfelelően kezeli üzleti hírnevét. Használja ezeket a tippeket, amikor a vállalkozása nevét a rés tetején rögzíti.