Aggódik a hatékony cikkmarketing miatt? Nagyszerű tippek mindenkinek

A cikkmarketing megismerése elsöprő lehet, de mint bármi más, ez is nagyon könnyen kutatható, tanulható és tapasztalható. Tudatosabbá válhat a cikkek marketingjével kapcsolatban, így finomíthatja módszereit, és nagyszerű marketingszakemberré válhat. Ez a cikk segít.

Győződjön meg arról, hogy webhelye felhasználóbarát. Ha az emberek nem tudják kitalálni, hogy mit kell tenniük, vagy meg kell találniuk a keresett információt, akkor sokan feladják és csalódottan távoznak. Ez nemcsak ügyfeleként veszíti el őket, hanem kevésbé valószínű, hogy egy barátjához utal.

Tegyen közzé cikkeket a lehető legtöbb ingyenes 10 cikkkönyvtárban. Győződjön meg arról, hogy cikkei egyediek és jól meg vannak írva. Ismerje meg az egyes könyvtárak benyújtási követelményeit, valamint azok feltételeit. Egyes könyvtárak minimális szószámmal rendelkeznek, és egy, a Buzzle nem fogad el olyan cikket, amelyet az interneten bárhol máshol publikáltak, mielőtt közzétették volna.

A csábító címek létrehozásának megtanulása egy kis készség a cikkek marketingjében, de fontos. A marketingcikk valódi célja ugyanúgy, mint egy termék vagy szolgáltatás reklámozása, a cím a cikk reklámja. Ha egy könyvtárban megnézzük a hasonló cikkek címét, akkor arra következtethetünk, hogy mi a közös a területen. A cikkeket úgy kell megtervezni, hogy kiemelkedjenek ebből a csomagból.

Győződjön meg arról, hogy az Ön által nyújtott tartalom időszerű és időtálló. Nem szeretne konkrét, részletes tartalmat közzétenni olyan helyen, ahol nem szerkesztheti, módosíthatja vagy adhat hozzá információkat. Ha olyan fórumba vagy blogba ír, amely nem teszi lehetővé a szerkesztői hozzáférést, csak általános információkat tegyen közzé a webhelyére mutató linkkel. Azoknál a cikkeknél, amelyek lehetővé teszik a szerkesztést és frissítést, gyakran tegye ezt, hogy időszerű legyen.

Amikor elkezdi a cikk marketing kampányát, kezdje el lassan. Ne próbáljon tucatnyi cikket összerakni az első héten. Először is jó cél minden héten egy 400 szóból álló cikket írni. Ha ezt könnyen megteheti, fokozatosan növelje termelékenységét, amíg napi cikket nem tud megjeleníteni.

Még a legelterjedtebb cikk -forgalmazóknak is van hova fejlődniük. Senki sem tökéletes ebben az üzletben. Mindig ne feledje, hogy még a legjobban teljesítő kampányait is módosítania kell. Keresse meg, mit élveznek az olvasói a marketingtevékenységeiben, és dolgozzon annak javításán. A dolgok pillanatok alatt jóból nagyszerűvé válhatnak.

Sok cikk, amit írsz, nem lesz hatékony, de ez nem jelenti azt, hogy törölnie kell vagy el kell rejtenie őket. Amíg büszke vagy rájuk, és jó nyelvtant és jó információkat tartalmaznak, hagyd őket. Lehet, hogy egyszer felhasználhatja őket valamire.

Sok olyan webhely van, amelyek kis összeget fizetnek Önnek minden alkalommal, amikor cikkét megtekintik a webhelyén. Írásod valójában pénzt hozhat több különböző csatornán keresztül. Ha ehhez tartod magad, akkor elég sok pénzt hozhatsz be.

Győződjön meg arról, hogy valóban feltárja cikkének témáját, ahelyett, hogy csak reklámozási eszközként használná. Az olvasók egy szívdobogásban észrevehetik az öncélú marketingcikket, amely valódi tartalomnak álcázza magát, és a kiadók is. Tartsa a tartalmat informatívnak és a marketinget a minimumra.

Nem olyan rossz, mint gondolta, igaz? Mint minden más téma, a cikkmarketing világa is hatalmas, és rengeteg információ áll rendelkezésre róla. Néha csak egy kis segítségre van szüksége, hogy hol kezdje. Remélhetőleg ezt és még többet is megkaptál a fenti tippekből.