Akkumulátor és motorolaj Tippek azok számára, akik csak kezdtek

A marketing az üzleti életben nem pontosan a rakéta tudománya, de nem mindig könnyű. Az alábbi cikk érdekes tanácsokat nyújt a videó használatával kapcsolatban. Rendkívül hatékony és viszonylag könnyen megtanulható, és az üzleti előnyei hatalmasak lehetnek. Nézd meg, és újra izgatott!

Ha úgy dönt, hogy a videókat a YouTube-ra helyezi, megtanulhatja használni a szerkesztési funkciókat. Például lehetősége van megjegyzéseket hozzáadni a videókhoz. Ez nagyszerű a linkek megosztására, a termékre vonatkozó további információk hozzáadására vagy a kuponkód megadására.

Legyen benne a videó közben. Az ügyfelek látni fogják Önt, mint a termék nagykövete, ami azt jelenti, hogy teljes bizalmat kell tanúsítania képességeiben és értékében. Néhányszor gyakoroljon prezentációt, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a megfelelő vásárlói tapasztalatok és érdeklődés épül.

Segítsen potenciális vásárlóknak megtalálni a videókat erős kulcsszavak használatával. Ha rendelkezik YouTube-csatornával, akkor időt kell szánnia az összes videó leírására és a főoldalra mutató linkek megosztására. Az erős kulcsszó potenciális ügyfelei valószínűleg használni fogják, amikor videókat keresnek a termékeivel kapcsolatos témákban.

Helyezze el a videó tartalmát a YouTube-on, és kapcsolja vissza webhelyére. Ez segíthet abban, hogy a videót széles közönség láthassa, és potenciálisan megosztható legyen, és az első oldalra kerüljön. A YouTube által biztosított részlegesen, részben azért, mert a Google tulajdonában van, hatalmas.

A videofelvétel leírása során a leírás elején található webcímet a megfelelő HTML-kód használatával tartalmazza. Ez lehetővé teszi a néző számára, hogy rákattintjon a linkre, és azonnal irányítsa a webhelyére. A jobb oldali rangsoroláshoz az elsődleges és alternatív kulcsszavakat is használnia kell.

A videóoldalon győződjön meg róla, hogy tartalmaz egy opt-in levelezési listát. Az emberek érdeklődhetnek a regisztrálással kapcsolatban, hogy további információkat kapjanak a videó témájáról, és ez jó nyitás lehet az értékesítési pályán.

Legyen őszinte a videókban. A közönség azonosulni fog veled, és bízni benned, ha úgy érzi, mintha magad lennél. Ugyanakkor kerülje el, hogy a videódban ne legyen túlságosan személyes, vagy bármi más is legyen.

A marketing tehetséget és ösztönzést vesz igénybe; mindkettő nagyon jól működik a videó kampányában. Vegye ki a cikkből megtanult tippeket és trükköket, és dolgozzon a következő legjobb dologgal, ami történhet a vállalatával! Az akkumulátor és motorolaj az egész düh és nagyon jó okból.