Egyszerű tippek a Reputation Management megértéséhez
A hírnévmenedzsment egy olyan készség, amely mindent megváltoztathat, amikor az üzleti sikerről van szó. Azonban nem elég ember szán időt arra, hogy valóban tanulmányozza a témát, nemhogy elsajátítsa. Szerencsére az alábbiakban bemutatott útmutatás hasznos támpontként szolgálhat mindazok számára, akik többet szeretnének tanulni.
Mielőtt túl sok energiát fektetne az online hírnévkezelésbe, ellenőrizze, hogy mennyi mindenre van szüksége, ha egyáltalán van rá szüksége. Keressen rá vállalkozására a Google és a Bing segítségével. Megjelennek a negatív találatok? A vállalkozása által üzemeltetett weboldalak és blogok csak néhány találatnál jelennek meg, vagy egyáltalán nem? Ha bármelyik kérdésre igennel válaszol, az azt jelenti, hogy van munkája.
Mielőtt elkezdené a marketinget az ügyfeleinek, győződjön meg arról, hogy tisztában van a megcélzott demográfiai célcsoporttal. Ez segíteni fog abban, hogy kitalálja, hogyan kapcsolódjon hozzájuk. Az Ön hangnemének, tartalmának és szóhasználatának aszerint kell különböznie, hogy milyen típusú embereket próbál megszólítani.
Próbáljon úgy keresni a vállalatára az interneten, ahogyan az ügyfelei tennék. Lehetséges, hogy az Ön számítógépén végzett keresések egészen más eredményt adnak, mint a potenciális ügyfelei. Ennek oka lehet az Ön személyre szabási lehetőségei. Próbálja meg kikapcsolni ezeket az opciókat, hogy jobb képet kapjon a keresőmotorok eredményeiről.
Próbáljon meg utánanézni a hírnévkezelési szolgáltatásoknak. Ezek a szolgáltatások ugyan némi pénzbe kerülnek, de segíthetnek a hírnév elindításában, a hírnév javításában vagy a hírnév fenntartásában. Ezek szakemberek. Figyelik az online tevékenységet az Ön számára, és segíthetnek a negatív hírnév elkerülésében és leküzdésében egyaránt.
Fordítson figyelmet arra, hogy vállalkozásának milyen hírneve van offline. Az offline hírneve utat fog törni az online világba. Ha a cégéről szóló negatív tartalom trenddé válik, tudnia kell, hogy miért. Bánjon jól minden ügyfelével és vásárlójával, és ösztönözze az elégedetteket, hogy pozitív véleményeket hagyjanak az oldalakon.
Cége online hírnevét úgy tudja a legjobban kezelni, ha tisztában van azzal, hogy mit mondanak róla. A folyamatos tájékoztatás elengedhetetlen ahhoz, hogy a negatív híreket csírájában elfojtja. Ezt úgy teheti meg, hogy Google Alerteket rendel a vállalat nevéhez, vagy megbíz egy céget, hogy figyelje ezt Ön helyett.
Próbáljon meg a vásárlást követően hamarosan kapcsolatba lépni az ügyfeleivel. Így nagyobb valószínűséggel fogják kifejezni Önnek az aggályaikat, ahelyett, hogy az egész interneten megosztanák azokat. Ezt kihasználhatja arra, hogy megoldja a problémát, mielőtt az kicsúszik a kezéből.
Bár csábító, hogy profilokat és oldalakat hozzon létre minden elérhető közösségi oldalon, ne tegye, ha nincs ideje és erőforrása arra, hogy ezeket az oldalakat naprakészen tartsa. Alkalmatlannak és lustának fog tűnni, és esetleg árthat a hírnevének, ha egy potenciális ügyfél felfedezi a rosszul kezelt, elavult tartalmakat.
A jó online hírnévkezelés kulcsa a tervezés, a közösségi médiaoldalak gondos figyelemmel kísérése és a keresőmotor-optimalizálás szakértő alkalmazása. Ezek a kulcsfontosságú tevékenységek segítenek előre jelezni és elkerülni az elégedetlen ügyfelek és trollok által okozott problémákat. Ügyeljen arra, hogy eltávolítsa azokat a káros megjegyzéseket, amelyek semmit sem tesznek hozzá a közösségi médián belüli interakciókhoz, és használja jól a kulcsszavakat, hogy legjobb tartalmait a keresőmotorok rangsorának élén tartsa.
Nem lehet vitatni azt a tényt, hogy a jó hírnév alapvető fontosságú, ha valódi üzleti hosszú életet akarunk élvezni. Talán a legjobb módja a jó hírnév fenntartásának bármelyik ágazatban az, ha megtanulja a hatékony menedzsment technikákat, amelyek elsimítják az utat, amikor a dolgok nehézzé válnak. Remélhetőleg a fenti tippek rendkívül hasznosnak bizonyulnak ebben a tekintetben.
Utolsó kommentek