Legyen sikeres a jobb hírnév-kezelés használatával
Hihetetlenül fontos a vállalkozása hírneve. Az emberek a vállalkozásokkal kapcsolatos tapasztalataikról beszélnek, és inkább egy rossz eseményről számolnak be, mintsem egy jót dicsérnek. Az internet megkönnyíti, hogy bárki megjegyzést fűzzen az Ön vállalkozásához, ezért íme néhány dolog, amellyel hozzájárulhat a jó üzleti hírnév kialakításához.
Az ügyfelek bizalmának biztosítása érdekében kulcsfontosságú az őszinteség és az átláthatóság. Ne távolítsa el és ne próbálja leplezni a negatív bejegyzéseket a webhelyéről. Ezzel az ügyfelek számára úgy tűnhet, mintha figyelmen kívül hagyná aggályaikat, vagy egyszerűen nem törődne velük. Mindig legyen előzetes minden olyan problémával kapcsolatban, amellyel a vállalata szembesülhet.
Az üzleti hírnevének alaposabb figyelése érdekében próbáljon meg értesítési rendszert alkalmazni. Ez egy olyan napi e-mail, amelyet akkor kap, amikor cégét megemlítik, véleményezik online. Valóban pénzbe kerülnek, és rövid időbe telik a felállításuk, de rengeteg hasznos információval szolgálhatnak.
Írjon cikkeket más webhelyeken a jobb online üzleti hírnév érdekében. Ez sok ember számára segítséget nyújthat abban, hogy profinak higyjék. Lássa el cikkeit nevével, cégével és egy linkkel a webhelyén. Az, hogy hová írsz, vállalkozásod céljától, területedtől és célközönségedtől függ. Igyekezzen a tartalmat minél relevánsabbnak tekinteni ezeknek az elemeknek.
Ne engedje azt, hogy nyilvánosan kiritizálja vállalkozását csak azért mert idegesítik másokat az Ön jelenléte. Erre a legjobbmódszer az, ha valamilyen megoldást kínál nekik. Ez megmutatja mindenkinek, aki arra törekszik, hogy hajlandó lenne megtenni a további mérföldet, hogy ügyfeleit boldoggá tegye.
Mindig legyen figyelmes a közösségi médiára. Az emberek ezeken a platformokon keresztül sokat beszélnek a vállalatokról. Ha ezeket a platformokat rendszeresen figyelemmel kíséri, gyorsan megtalálhatja a negatív megjegyzéseket, így gyorsan elvégezheti a károk ellenőrzését és a panaszok megoldását. Ily módon valóban segíthet vállalkozásának erős hírnevének fenntartásában.
A panaszokra és aggályokra a lehető leggyorsabban reagáljon. Minél hamarabb megoldja a problémát, annál kisebb kárt okoz magának. Ha megvárja, amíg egy ügyfél panaszt tesz az interneten, akkor már késő lehet. Mutassa meg ügyfeleinek, mennyire érdekli, hogy visszatérjenek.
Ne osszon meg minden információt magáról az interneten. Sosem lehet tudni, hogy később hogyan fogják használni, ezért ügyeljen arra. Még akkor is vigyázzon, ha közösségi oldalai csak egy kiválasztott embercsoport számára állnak rendelkezésre.
Az ügyfelek ismerete jó módszer a vállalkozás hírnevének védelmére. Feltétlenül beszéljen és kérdezze meg ügyfeleit. Tudja meg, mit szeretnek és mit nem szeretnek a cégében. Tudatában annak, amit szeretnek, segít beszélni ezekről a dolgokról. Annak ismerete, hogy mi nem tetszik nekik, lehetőséget ad arra, hogy foglalkozzon vele és megoldja. Felkészültebbé teszi azt az esetet is, ha támadják a hírnevét.
Amikor online vagy, és tudod, hogy olyasmit szeretnél csinálni, ami ronthatja üzleti hírnevedet, mindig álnevet használj. Ez ad valahová elrejtést, így senki sem tudja, hogy te vagy az. Ne mondjon erről senkinek, vagy megkockáztatja annak esélyét, hogy mások megtudják.
A jó hírnév megteremtése időbe telik. Éveket tölthet jó hírnévvel csak azért, hogy kiderítse, vannak-e a vállalkozásoddal kapcsolatos kommentek a világ számára. Ezért meg kell tennie a fenti lépéseket, és szilárd hírnevet kell szereznie, amely kiállja az idő próbáját.
Utolsó kommentek