Tegye kéznél a közösségi média marketing erejét
A közösségi média marketing eszközeinek használata nagyszerű módja lehet vállalkozásának népszerűsítésére. Nem szeretne értékes időt vesztegetni a közösségi média oldalak felderítésére, vagy a termék hatékony értékesítésére. Ebben a cikkben néhány kipróbált és valódi időtakarékos tippet fogunk megvitatni a közösségi média marketinghez.
Ha olyan közösségi médiatartalmat szeretne létrehozni, amely valóban titokban forgalmazza Önt, állítson össze listákat. Állíts össze egy listát a legjobb ötven furcsa, de igaz tényről a termékedről, widgetedről vagy résedről. A legnépszerűbb listák némelyek számára kissé unalmasnak tűnnek, de hajlamosak csendesen átkerülni az interneten, csodálatos lehetőséget biztosítva a márkád számára, hogy megismerkedjenek.
Próbálja meg feltérképezni a részvétel célkitűzéseit, amikor közösségi média marketing kampányba kezd. Tegye hozzáférhetővé a vállalat egész területén, hogy a szervezeten belül mindenki ugyanazon az oldalon legyen. A közösségi média marketing eredményei produktívabbak és jobban összpontosulnak, ha minden tevékenység összehangolt és ugyanazok a célok felé törekszik.
Használja ki az elérhető Twitter eszközök előnyeit, mint a Tweepi és a Twellow. Ezek az eszközök segítenek azonosítani a megcélozni kívánt felhasználókat, valamint azokat a "befolyásolókat", amelyek meghatározzák az interakció hangnemét a fülkében. Kövess másokat abban a reményben, hogy esetleg feliratkoznak rád.
A LinkedIn frissítései tartalmazzák, amit a Twitteren tesz közzé, ha hozzáadja a Twitter alkalmazást a profiljához. Még ha a Twitter -bejegyzések általában rövidebbek, mint a LinkedIn -frissítések, több embert is elérhet, és ösztönözheti LinkedIn -barátait, hogy találjanak meg a Twitteren.
Az interneten napjainkban a közösségi média számos formája létezik. Például ezek állapotalapú webhelyek, és blogoldalak is. Ügyeljen arra, hogy hirdetéseit az összes nagy forgalmú webhelyen helyezze el. Ezzel a lehető legtöbb vizuális időt kapja, ami több pénzt eredményez a vállalkozás számára.
Fektessen be a Facebook vagy más webhelyek hirdetési felületébe. Ezeket a hirdetéseket azokra a felhasználókra célozzák, akik az Ön vállalkozásához kapcsolódó kulcsszavakat használtak állapotfrissítéseik során. Nagyon sok megcélzott látogatót kell szereznie, akik megismerik termékeit, még akkor is, ha nem úgy döntenek, hogy „tetszenek” az oldalának.
A követők száma a közösségi média marketingben elért sikereid mérése. Sok ikonikus nevű nagyvállalat csak azért kap követőt, mert az emberek szeretik a terméküket. A kisebb cégek az ikonikus nevek nélkül, a vállalat követői száma közvetlen link arra, hogy mennyire sikeres a közösségi média marketingje.
Reklámozhatja termékeit csevegésszervezéssel, ahol megválaszolja ügyfeleinek kérdéseit. A GYIK-bejegyzések segítségével hatékonyan megtaníthatja vásárlóit termékeinek vagy szolgáltatásainak széles skálájára, miközben webhelye számára tartalmat hozhat létre. Ha lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy közvetlenül kérdéseket tegyenek fel, személyesebb kapcsolatot alakíthat ki Ön és potenciális ügyfelei között.
A közösségi média marketing sikeres használatához kreatívnak kell lennie. Ugyanaz az anyag, az értékesítés, az ajánlatok és a tartalom végső soron idegesíti az ügyfélkört, olyan mértékben, hogy eltávolítanak az oldaláról. A dolgok frissessége és érdekessége biztosítja, hogy folyamatosan visszatérjenek, ami több eladást jelent.
Intelligens és hatékony módja annak, hogy vállalkozásának pozitív nyilvánosságot nyújtson, ha nagyszerű nyereményekkel rendez versenyeket különböző közösségi oldalakon, például a Twitteren és a Facebookon. E versenyek híre gyorsan el fog terjedni, mivel működnek ezek a közösségi oldalak. Ügyeljen arra, hogy élvezetes és egyedi versenyeket hozzon létre, valamint népszerűsítse az eladni kívánt termékeket. Az emberek kreatív módon léphetnek be, ha új logót vagy egy közelgő termék logóját tervezik meg a vállalat számára.
Ebben a cikkben megvitattuk az időgazdálkodás fontosságát a marketing során a közösségi média világában. Néhány hasznos időtakarékossági tippet is adtunk. Használja ezeket a tippeket hatékonyan annak biztosítására, hogy megfelelő időt fordítson vállalkozása marketingjére a közösségi oldalakon.
Utolsó kommentek